פטין מולא : פרטים אישיים - סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, פטין מולא, התבטא היום (חמישי) נגד הרשימה הערבית המשותפת.

פטין מולא : פרטים אישיים - סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, פטין מולא, התבטא היום (חמישי) נגד הרשימה הערבית המשותפת.. 115 просмотров 3 года назад. אנו בני העדה הדרוזית ביום זה מרכינים ראש לזכרם של ששת המיליונים שנספו מבני בריתינו בני העם היהודי, לא נשכח ולא נסלח כל. בתפקידו האחרון בצהל היה קצין נפגעים בפיקוד הצפון, בדרגת סגן אלוף. Explore tweets of פטין מולא faten molla @fatenmolla on twitter. פטין מולא, מקום 33 בליכוד, ויצחק פינדרוס, מקום 8 ביהדות התורה, היו מאלה שרכבת ההרים של מערכות הבחירות האחרונות הורידה אותם בתחנה הלא נכונה.

מזכירת סיעת הליכוד עךיזה בראשי. למרות השיימינג חכ פטין מולא צילום: על כן פטין מולא הפוקד הגדול של המגזר החליט להרים את הכפפה ולצאת למאבק למען העדה. המערכת הפוליטית ממשיכה לסעור בעקבות חשיפת ידיעות אחרונות ו־ynet על המגעים שניהל סגן השר פטין מולא כעת, לצד הסערה הפוליטית, עולה דרישה לחקירה פלילית נגד סגן השר מולא. פטין מולא‎, born 15 june 1960) is an israeli druze politician.

‫מהדורת החדשות ערב טוב כנסת בהגשת נדב אלימלך - 31.5.2020 ...
‫מהדורת החדשות ערב טוב כנסת בהגשת נדב אלימלך - 31.5.2020 ... from i.ytimg.com
פטין מולא‎, born 15 june 1960) is an israeli druze politician. אנו בני העדה הדרוזית ביום זה מרכינים ראש לזכרם של ששת המיליונים שנספו מבני בריתינו בני העם היהודי, לא נשכח ולא נסלח כל. For faster navigation, this iframe is preloading the wikiwand page for פטין מולא. נולדתי בליכוד ואמות בליכוד, הדגיש. כמו כן למד בקורס דירקטורים ונושאי משרה ביחידה להכשרת מנהלים במרכז הבינתחומי בהרצליה. חבר הכנסת פטין מולא, סיעת הליכוד בכנסת, מתארח בעיר עכו ומדבר על הטבות המס לעיר עכו. בהמשך שירותו הצבאי היה מודיע נפגעים בכיר, האמון על מערך ההודעות. He currently serves as a member of the knesset for likud and as deputy minister in the prime.

فضيلة الرّئيس الرّوحي للطّائفة الدرزيّة، الشّيخ موفق طريف.

המתמודד החם של המיעוטים בפריימריז בליכוד, עם גב ותמיכה של פעילים רבים, הפעיל החברתי מולא מתכנן לכבוש את הכנסת, ולהוביל מהפכה חברתית, לנצח ולא רק להבטיח! מולא מחזיק בהשקפות ליברליות ומקדש את ערך השוויון. He currently serves as a member of the knesset for likud and as deputy minister in the prime. סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, פטין מולא, התבטא היום (חמישי) נגד הרשימה הערבית המשותפת. חניפס מייצג את עצמו בלבד. המערכת הפוליטית ממשיכה לסעור בעקבות חשיפת ידיעות אחרונות ו־ynet על המגעים שניהל סגן השר פטין מולא כעת, לצד הסערה הפוליטית, עולה דרישה לחקירה פלילית נגד סגן השר מולא. פטין מולא הוא תושב ירכא בן העדה הדרוזית המתמודד על משבצת המיעוטים. פטין מולא נולד בשנת 1960 בירכא. הפוליטיקאי פטין מולא מהליכוד העלה פוסט בפייסבוק בו הוא מציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה ואמר: את שירות החובה שלו עשה ביחידה קרבית. פטין מולא ליכודניק ביום ופעיל חברתי בלילה. פטין מולא נולד בשנת 1960 בירכא. פטין מולא, מקום 33 בליכוד, ויצחק פינדרוס, מקום 8 ביהדות התורה, היו מאלה שרכבת ההרים של מערכות הבחירות האחרונות הורידה אותם בתחנה הלא נכונה.

מזכירת סיעת הליכוד עךיזה בראשי. פטין מולא המועמד הליכוד לכנסת ה21 במגזר המיעוטים. על כן פטין מולא הפוקד הגדול של המגזר החליט להרים את הכפפה ולצאת למאבק למען העדה. אריק בנדר 12:15 17/12/2019 2 דק' קריאה. במהלך השירות הוא נפצע, והוכר כנכה צהל.

סגן השר מולא מבטיח ומקיים | פורטל הכרמל והצפון
סגן השר מולא מבטיח ומקיים | פורטל הכרמל והצפון from www.karmel.co.il
פטין מולא הוא פוליטיקאי דרוזי⁻ישראלי, שנבחר לכהן כחבר כנסת בכנסת העשרים ואחת מטעם הליכוד. חוק הלאום ייכנס ללימודי האזרחות משרד החינוך מתכנן להכניס לתוכנית הלימוד מערך על החוק. סגן השר פטין מולא שוחח עם בכירים ברמאללה, בניסיון לגייס מצביעים ערבים • הסיבה: פטין מולא ליכודניק ביום ופעיל חברתי בלילה. יכול לגרום לקשיים רגשיים לתלמידים: בהמשך שירותו הצבאי היה מודיע נפגעים בכיר, האמון על מערך ההודעות. את שירות החובה שלו עשה ביחידה קרבית. יצא לקורס קצינים, ובהמשך שימש בתפקידים שונים בחיל השלישות.

לפי אותם מקורות, אחרי ההכרזה על הבחירות הרביעיות ניתחו ברשות הפלסטינית את המערכת הפוליטית הישראלית והבינו כי הקרב על השלטון יהיה בין ימין לימין ניצי.

פטין מולא הוא תושב ירכא בן העדה הדרוזית המתמודד על משבצת המיעוטים. מולא הוא פעיל חברתי שהתנדב, בין היתר, בתחום הסיוע לאוכלוסיות נזקקות. נולדתי בליכוד ואמות בליכוד, הדגיש. יצא לקורס קצינים, ובהמשך שימש בתפקידים שונים בחיל השלישות. המערכת הפוליטית ממשיכה לסעור בעקבות חשיפת ידיעות אחרונות ו־ynet על המגעים שניהל סגן השר פטין מולא כעת, לצד הסערה הפוליטית, עולה דרישה לחקירה פלילית נגד סגן השר מולא. למד בתיכון שבכפר, והתגייס לגדוד חרב בצהל. יצא לקורס קצינים, ובהמשך שימש בתפקידים שונים בחיל השלישות. בנוסף לדיכטר גם חבר הכנסת פטין מולא חש צורך לבסס את הישארותו בליכוד, ולהדוף שמועות כלשהן: מולא נולד בכפר ירכא, למשפחה דרוזית. סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, פטין מולא, התבטא היום (חמישי) נגד הרשימה הערבית המשותפת. פטין מולא המועמד הליכוד לכנסת ה21 במגזר המיעוטים. פטין מולא, מקום 33 בליכוד, ויצחק פינדרוס, מקום 8 ביהדות התורה, היו מאלה שרכבת ההרים של מערכות הבחירות האחרונות הורידה אותם בתחנה הלא נכונה. הפוליטיקאי פטין מולא מהליכוד העלה פוסט בפייסבוק בו הוא מציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה ואמר:

מזכירת סיעת הליכוד עךיזה בראשי. כמו כן למד בקורס דירקטורים ונושאי משרה ביחידה להכשרת מנהלים במרכז הבינתחומי בהרצליה. He currently serves as a member of the knesset for likud and as deputy minister in the prime. פטין מולא הוא תושב ירכא בן העדה הדרוזית המתמודד על משבצת המיעוטים. יצא לקורס קצינים, ובהמשך שימש בתפקידים שונים בחיל השלישות.

פטין מולא המועמד המוביל מס' 146 בליכוד - YouTube
פטין מולא המועמד המוביל מס' 146 בליכוד - YouTube from i.ytimg.com
מולא נולד בכפר ירכא, למשפחה דרוזית. מזכירת סיעת הליכוד עךיזה בראשי. פטין מולא המועמד הליכוד לכנסת ה21 במגזר המיעוטים. בקבוצה סגורה של הליכוד טען כי ההידבקות של חכ סמי אבו שחאדה משולה לפיגוע שביצע בכנסת. מולא פעל זמן רב בנושא והגיש בכתב פניות בנושא יור המרכז יור התנועה היועץ המשפטי ולחברי ועדת החוקה. יצא לקורס קצינים, ובהמשך שימש בתפקידים שונים בחיל השלישות. פטין מולא נולד בשנת 1960 בירכא. חוק הלאום ייכנס ללימודי האזרחות משרד החינוך מתכנן להכניס לתוכנית הלימוד מערך על החוק.

פטין מולא נולד בשנת 1960 בירכא.

ההתרגשות בשיאה לקראת ישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת הליכוד לכנסת. פטין מולא נולד בשנת 1960 בירכא. במהלך השירות הוא נפצע, והוכר כנכה צהל. מזכירת סיעת הליכוד עךיזה בראשי. פטין מולא הוא תושב ירכא בן העדה הדרוזית המתמודד על משבצת המיעוטים. מולא הוא פעיל חברתי שהתנדב, בין היתר, בתחום הסיוע לאוכלוסיות נזקקות. בקבוצה סגורה של הליכוד טען כי ההידבקות של חכ סמי אבו שחאדה משולה לפיגוע שביצע בכנסת. הדף הרשמי של סגן שר במשרד ראש הממשלה, חבר הכנסת פטין מולא الصفحة الرسمية لنائب الوزير بمكتب رئيس الحكومه، عضو الكنيست فطين ملا. היכנסו לכאן ומצאו חדשות, סרטונים וכתבות בנושא פטין מולא. נראה שאין הצעות חוק להן. פטין מולא המועמד הליכוד לכנסת ה21 במגזר המיעוטים. יצא לקורס קצינים, ובהמשך שימש בתפקידים שונים בחיל השלישות. סגן השר לשיתוף פעולה אזורי, פטין מולא, התבטא היום (חמישי) נגד הרשימה הערבית המשותפת.

Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama